04 września 2012

Recenzja Osu!

Osu! nie ma co opisywać. Jest to darmowa gra komputerowa, która polega na rytmicznym klikaniu w kółka, w czasie grania muzyki.

Gra pochodzi z Japonii. Znają tę grę chyba wszyscy młodsi otaku. Z internetu ściągamy beatmapę z ulubioną muzyką. Dostępne są trzy tryby:
- Standard - Normalne klikane
- Taiko - perkusja, polega na naciskaniu kółek w dwóch kolorach
- Catch the Beat - łapanie owoców, które spadają w rytm muzyki

Gra fajna, jest możliwość zrobienia własnej mapki. Jak grać, oraz jak zrozumieć tą grę - wkrótce.

Zapraszam do obserwowania i komentowania
.

Hello!
Rose 

Gra do ściągnięcia za darmo na oficjalnej stronie:  http://osu.ppy.sh/ 
Należy się zalogować!!!

2 komentarze:

  1. Gram w OSU od jakiegoś czasu.Według mnie jest mega ^^ mam co prawda dopiero 9 lvl,ale mam nadzieję,że kiedyś będę nieźle grać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, ja mam niewiele większy :) Chyba 11 jeśli się nie mylę :3

      Usuń

Wystąpił błąd w tym gadżecie.