22 stycznia 2013

Recenzja gry: World of Goo


Jeżeli ktoś lubi myślenie polecam zagrać w grę: World of Goo. Jest to dzieło projektanta Kyle'a Gablera i dewelopera Rona Carmela. Gra oparta na zasadach fizyki i połączona z bardzo słodkimi postaciami w formie (tu Was zaskocze) glutków. Dlatego nasze budowle są niestabilne, jeżeli się je żle poprzyczepia. A polega to na tym, że jest jakby wciągający kran i trzeba zbudować konstrukcję z glutków tak, aby reszta glutków (jest ustalona ilość) mogła zostać wssana przez ten kran. Znajdą się tam takie glutki jak: gluty-zapałki, gluty-krople wody, gluty-pociski, gluty-bomby itd.  Może to trochę dziwnie brzmi, ale rozumiecie ;**
Są cztery rozdziały, epilog i World of Goo Corporation , czyli Korporacja Glut.

- Rozdziałami są pory roku. Wiosna, lato, jesień, zima. W każdym rozdziale mamy kilka (kilkanaście) misji do przejścia.

- Epilog (epilog to poprostu epilog)

- World of Goo Corporation czyli Korporacja Glut to dodatkowy level w którym budujemy jak najwyższą wieże z glutków, które uzbieraliśmy podczas grania w rozdziałach.


                                        Budowanie wieży z glutków to punkt docelowy w grze.                           

NADWYSZKA. Gdy zbieramy glutki w rozdziałach możemy uzbierać większą ilość glutków niż autor przewidział. To jest właśnie ta nadwyszka. W Korporaccji Glut bardzo przydają się glutki, więc zbierajcie ich jak najwięcej.
ŚWIETLIKI. Gdy popełnimy jakiś błąd, białe świetliki cofają nas o jeden ruch wstecz. Wystarczy na niego nacisnąć. Świetlik pojawia się, gdy zrobisz ruch. Na obrazku powyżej, jest kilka takich świetlików.

Rroducer - 2D Boy
Dystrybucja - City Interactive
Rok - 2008
Wymagania sprzętowe gry: Windows XP/Vista; procesor 1GHz; 512 MB pamięci RAM (zalecane 1GB RAM); wolna przestrzeń dyskowa 100 MB; karta graficzna 3D; DirectX 9; CD-ROM.
Moja ocena: 9\10

Playlista let's play mojego autorstwa z gry World of Goo: Kliknijcie 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wystąpił błąd w tym gadżecie.