23 marca 2013

Recenzja gry: Symulator Portu Wodnego 2012

Jeśli ciekawią Cię, w jaki sposób wielkie porty towarowe radzą sobie z przeładunkiem milionów ton towarów, to w takim razie, ta gra jest stworzona dla ciebie.
Bezpośrednim wzorcem dla twórców gry Symulator Portu 2012 był autentyczny port w Hamburgu (największy port w Niemczech)
W grze poznamy całą procedurę zarządzania i dowiemy się, jak koordynować ruch wielkich kontenerowców przy użyciu holowników, jak rozładować statki towarowe za pomocą dźwigów i synchronizować przyjazdy  pociągów towarowych, jak zatrudniać i zwalniać pracowników oraz jak naprawiać oraz kupować potrzebne Nam machiny.
W grze ,,Symulator Portu 2012,, możemy podjąć się niezliczonej liczbie wyzwań, bez względu na porę dnia, warunki pogodowe lub napięty rozkład. Zajmiemy się tym wszystkim i nie tylko. Nie chcę Wam tutaj spoilerować, chociaż i tak już dużo Wam zespoilerowałam.
Niezwykły świat 3D umila nam granie, dobra koncepcja świateł i odgłosy jak na prawdziwym porcie. To zdecydowanie zalicza się do plusów.

Moje Wrażenia:
Moim zdaniem gra jest taka nudna, że można przy niej zasnąć. Oczywiście, każdy ma swój gust. Jak napisałam wyżej grafika i światła mi się podobały, ale.....jak Wam to powiedzieć?! Może tak: Z lekka się zawiodłam, ponieważ gra nie trawiła do mojego gustu.

Moja ocena:5/10
Producent/Wydawca: UIG Entertainment
Tryb gry: singleplayer/multiplayer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wystąpił błąd w tym gadżecie.