25 kwietnia 2013

Mini-Solucja - Star Wars:KOTOR - Kodeks Jedi i Kodeks Sith

Hej! Matko, jak ja tu rzadko zaglądam O.o. Dzisiaj postanowiłam stworzyć mini dział na porady (czyli takie mini solucje). A zaczynamy od gry Star Wars: Knights of the Old Republic.
Cama recenzja SW:KOTOR pojawi się jak tylko przejdę całą grę (a być może napiszę też reckę do To the Moon, o ile Warka mi ją pożyczy i o ile mnie nie wyprzedzi).

KODEKS JEDI
Po ucieczce z Taris dostałeś się do Akademii Jedi, gdyż moc jest w tobie silna (jakie zaskoczenie). Podczas gdy ogono-głowy Mistrz ma cię pytać z Kodeksu (czy jak to się nazywa) ty masz odpowiedzieć następująco:
Nie ma emocji - jest spokój.
Nie ma ignorancji - jest wiedza.
Nie ma namiętności - jest pogoda ducha.
Nie ma chaosu - jest harmonia.
Nie ma śmierci - jest Moc.

KODEKS SITH
Dostałeś się jakoś do Akademii. A teraz musisz zdobyć uznanie. Jednym z kluczowych zadań do zdobycie uznania, jest znajomość Kodeksu Sith'ów.
Spokój - kłamstwo, prawdą tylko namiętność
namiętność - siła
siła - potęga
potęga - zwycięstwo
zwycięstwo wyzwala mnie z okowów
Moc mnie oswobodzi.
Następnie Miszczu zapyta o interpretację. Odpowiadamy Prawda.

To na dzisiaj wszystko i mam nadzieję, że pomogłam :)

2 komentarze:

  1. Może Cię to zmobilizuje do częstszego pisania recenzji na blogu.
    - OK, napisz tą reckę To The Moon, nie wyprzedzę Cię...

    OdpowiedzUsuń

Wystąpił błąd w tym gadżecie.