26 maja 2013

Ronnir stuka w klawisze #1 - Star Wars KotOR

"Ronnir stuka w klawisze" to krótkie (lub długie) posty, w których gadam/piszę (jak tam chcecie) o grach. Często mogą być spoilery, więc lepiej zagrajcie najpierw w grę, a potem komentujcie. Chyba, że nie będzie o grach (może być też narzekanie na komputerowe sprawy). Zastrzegam sobie ten tytuł (na moim innym blogu pojawi się też taki tytuł). No to zaczynam narzekać.

KotOR. W sumie moja pierwsza gra z serii Star Wars. Ogólnie kocham Gwiezdne Wojny. Lucas jest geniuszem. I grałam w tą grę dawno temu, w nie tak odległej Galaktyce (na planecie Ziemia). No i teraz znowu w nią gram. Co mogę napisać?

KOCHAM TĘ GRĘ DO DIABŁA! Dobra, grafika nie jest taka super jak w "Force Unleashed II" (grałam tylko w demo, więc recenzji na razie nie będzie), ale da się przeżyć. Dialogi są dość... Pokrętne i często cokolwiek powiemy, mamy "Otrzymano punkty Ciemnej Strony". Ja mam na najwyższym Jasnym :D (a się tak starałam być Zua ;__;). Mamy dość irytującą "przewodniczkę" - Bastilę. Niech ona się zamknie, bo ględzi o Ciemnej i Jasnej Stronie, że mam ochotę ją zabić. Psiakrew, w końcu jestem Revan! No co?! Pisałam, że będą spoilery. Tak, jesteśmy (prawie) głównym złem, tyle że "odkupionym". Zależy jak tam się chce. Mnie to rozwaliło. Dzięki rado Jedi! I ci Malak, też dziękuję - zabrałeś mi moją reputację Mrocznego Lorda. FOCH!

Co mam ochotę ZAWSZE zrobić z Bastilą. Nie moje, ale wiecie o co chodzi...

Muzyka która mnie przekonuje to ten element kiedy wyskakuje nam po włączeniu gry. Inne jakoś mnie nie przekonały. Nie są złe, ale nie pamiętam nic oprócz owego motywu i dźwięku mieczy świetlnych. Szczeże denerwują mnie też narzucane misje (a szczególnie gizki, te mendy są denerwujące - można je albo oddać, albo ubić trutką). No i szukanie medykamentów, które są paskudnie drogie, szczególnie na początku, kiedy kredytów nie mamy. Ech.

Uwielbiam Juhani i Jolee. KOCHAM HK-47. Prawda, że jest super, wy wory mięcha? Prawda (narzucanie odpowiedzi pozytywnej Mocą). Kocham komiksy o KotOR. Ten jest najlepszy. Według mnie to jedna z lepszych gier.

Niech Moc będzie z Wami, wory mięcha!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wystąpił błąd w tym gadżecie.